Bezoekdag

In de eerste plaats is de bezoekdag een gelegenheid voor de (jong)giverouders om hun kind in het midden van het kamp terug te zien, daarnaast vormt dit ook de start van het kapoenen- en wouterkamp.
Het is dus de bedoeling dat de kapoenen- en wouterouders hun kind(eren) zelf voeren naar het terrein op deze dag.
Alle ouders, familieleden en vrienden die de sfeer van het kamp willen opsnuiven, zijn welkom op de bezoekdag op zaterdag 22 juli vanaf 11u30 waar wij kip met frietjes zullen aanbieden. (bord, bestek en eventueel stoeltje zelf te voorzien).
De prijs hiervoor bedraagt 12 euro per persoon. Op voorhand inschrijven is verplicht, zo kunnen wij een
inschatting maken voor onze hoeveelheden. U kan u (en anderen) inschrijven door het exacte bedrag over te schrijven op rekeningnummer BE29 2850 3271 1964 met vermelding van uw naam, het aantal mensen die mee eten.
Een vegetarische optie is mogelijk, maar laat dit op voorhand weten per mail.

Opgelet: voor leden die deelnemen aan het kamp (zowel de jongeren als de ouderen) zit dit reeds in het kamp budget inbegrepen.
In de namiddag kan u kiezen: ofwel trekt u met uw kind(eren) de stad in om hen te trakteren op een fris ijsje, ofwel luiert u wat rond op het kampterrein. Alleszins: een mooie dag is verzekerd!  Als afsluiter worden er ‘s avonds belegde boterhammen voorzien.
De activiteiten hervatten opnieuw om 18u30, dan is de bezoekdag afgelopen en is het tijd om afscheid te nemen.
Sympathisanten die op deze dag graag zelf een handje uit de mouwen willen steken worden zeker
gewaardeerd! Gelieve ons hiervoor dan een seintje te geven op groepsleiding@scoutsbrakel.be.

jul 22 2023
Expired!