Paaskamp

Beste ouders en leden,

Het 2de semester is nu goed en wel van start gegaan en dat betekent dat ons paaskamp weer bijna voor de deur staat. Via deze mail geven wij graag alle praktische informatie mee die jullie nodig hebben.

Dit jaar gaan we op kamp van maandag 1 april tem vrijdag 5 april, we trekken met z’n allen naar het Antwerpse Bornem waar we verblijven in het scoutslokaal ‘De stevige linker’. Briefjes kunnen gestuurd worden naar volgend adres: Kloosterstraat 81, 2880 Bornem.

We verzamelen op maandag 1 april om 8 uur STIPT aan de achterkant van het station van Zottegem in perfect uniform tenzij anders gecommuniceerd door de leiding. Gelieve jullie kind ook een lunchpakket en een drankje mee te geven.

We komen terug op vrijdag 5 april rond 16 uur (onder voorbehoud), ook terug aan de achterkant van het station van Zottegem. Aangezien wij reizen met de trein is het zeker belangrijk om onze sociale media in de gaten te houden voor eventuele vertraging bij terugkomst.

Onze inschrijvingen steken we dit jaar in een nieuw jasje en gebeuren vanaf nu via het invullen van onderstaande form:

De kostprijs van ons paaskamp bedraagt 85 euro, gelieve dit na inschrijving over te schrijven op rekeningnummer BE29 2850 3271 1964 met vermelding .

We begrijpen dat kampgeld een drempel kan vormen, mochten er gezinnen zijn voor wie de kostprijs een uitdaging blijkt te zijn, verwijzen wij graag door naar som@scoutsbrakel.be.

Indien uw kind meegaat op paaskamp, mogen wij dan zeker vragen om de individuele steekkaarten van uw kind(eren) na te kijken en bij te werken. Gezien het grote belang van de individuele steekkaarten zullen wij hier streng op toezien en jullie zeker nogmaals contacteren als er hieromtrent een probleem zou zijn.

Meer informatie hierover vinden jullie via volgende link: https://scoutsbrakel.be/individuele-steekkaarten/

Papieren van de mutualiteit in verband met de terugbetaling van het kampgeld mogen jullie ons na het kamp per mail bezorgen.

Wat moet er in de rugzak?

• Kledij
    • Kousen
    • Ondergoed
    • Sportkleren
    • Vuile kleren
    • Warme kleren
    • Regenjas
  • Schoenen
    • Stapschoenen
    • Sportschoenen
    • Pantoffels (slippers/crocs …)
  • Slapen
    • Slaapzak
    • Matje/matras
    • Kussen
    • Pyjama
    • Zaklamp
    • Knuffelbeer
  • Toiletgerief
    • Washandjes
    • Tandenborstel + tandpasta
    • Handdoeken
    • Zeep en shampoo
    • Extra persoonlijke spullen
  • Diversen
    • Zwemgerief
    • Linnen zak voor vuile was
    • Kids-ID/identiteitskaart
    • ISI+-kaart
    • Klein zakcentje (max 5 euro)
    • Eigen medicatie (dit wordt aan de leiding afgegeven)
    • GSM of andere multimedia zijn niet nodig op kamp, deze zullen worden bewaard door de leiding.

Wij staan alvast te popelen om samen op kamp te vertrekken, hopelijk jullie ook! 🙂

Bij vragen of opmerkingen aarzel niet om ons te contacteren.

Stevige linker,

de (groeps)leiding.